Friday 26 September 2014

Komander Kesatria-Kenangan With Komander Puncak





"ONCE COMMANDER, FOREVER COMMANDER" itulah ungkapan yang sering digunakan oleh komander untuk mengekalkan semangat jitu mereka. Tapi sayangnya bagi aku, aku tak layak menggunakan ungkapan tersebut kerana perjuangan aku hanyalah separuh jalan sahaja. Pelbagai halangan, rintangan, dugaan dan cabaran pahit getir telah aku dan mereka semua tempuhi sepanjang bergelar komander. 

Namun, takdir telah menentukan segalanya, Pada Februari 2013 aku telah membuat keputusan yang besar dalam hidup aku setelah aku membuat keputusan untuk meninggalkan komander puncak atas sebab sebab yang tak dapat di elakkan. Dan ini merupakan antara isu aku yang paling besar menjelang semester 6. Tapi ku gagahkan jua, demi kepentingan bersama malah tidak merugikan mana-mana pihak. 

[cite panas ni, tapi melodi tak datang cari aku pun, hgahhahaha]

Setelah menjalani kehidupan sebagai pelajar biasa, kesuluruhan hidupku dan my lifestyle berubah 200% dan alhamdulillah melalui perubahan yang positif. Aku mula belajar erti kehidupan dan menjadikannya sebagai pengalaman buat bekalan pada masa akan datang.

Bermula pada Disember 2010, sehingga Januari 2013, lebih dua tahun aku bersama Komander. Kasih sayangku dan ikatan sesama kami semakin kuat. Namun, takdir telah menentukan. Walaupun begitu, ak bukannya melupan komander 200%, malah aku sentiasa update tentang mereka.Aku sentiasa mendoakan yang terbaik buat komander puncak!!!!

No comments:

Post a Comment