Thursday, 26 May 2011

Academic Oriented Programme.A.K.R.A.B. 2011 PART2

JUMAAT.20MEI2011.

Ok, inilah dia hari pertama program kami kat sana setelah kami tiba disana pada hari Khamis..... Pagi tu memang la teramat sibuk, dgn nak hias board pameran ape semua... ahahaha.....

Semua biro mmg bertungkus lumus untuk menjayakan pameran kerjaya kita pada kali ini.... Inilah sedikit sebanyak gelagat kawan2 kita..

muka penat je semua...

Jgn risau, penat2 pon, kita ada hiburan ye... hehe... saksikan !

video
terima kasih diucapkan kepada fiza kerana telah menghiburkan kami semua.. !

NOW !
BACK TO WORK !

Jadi petang tu bermulalah program ini secara rasminya.... Macam2 gelagat budak2 kat sana...

 mase nie diaorg xde grup lagi..

 go aspirin go ! Group ak !!
nie malam tu.... ad cermah kerjaya ckit dari fasi...

Fasi pon ape kurangnya,.. pose bagai nak rak.. hahaha...


macam2 la fasi nie.

Elok2 ak duk lepak ngan adik2 semua, tiba2 ada plak si DIDI suruh ak bagi speech kat depan pasal ASASI UiTM...

So, sebagai senior @ ex-asasi, ak cerita la ckit sebyak ape yg ak tahu..... Kalau ade pape, contact2 la ye...

dengan muka tak bersalahnya.

ALHAMDULILLAH....
Hari tu berlalu dengan tenang dan jayanya.....
Jom kita all out tuk esok lak !!!

No comments:

Post a Comment