Monday 27 June 2011

Follower ????? Pendapat anda....

Dunia blog memang sesuatu yang menyeronokkan... Di sinilah tempat kita berkongsi pelbagai pengalaman, kisah hidup mahupun idea-idea bernas yg muncul di segenap minda kita.

Oleh yang demikian, kita memerlukan pembaca yg sanggup menyokong kita. Maka, wujudlah FOLLOWER. Mengikut pendapat aku, follower tersangatlah penting dalam blog seseorang tu..

Ye la kan, cuba bayangkan anda bercerita, tetapi tiada org yg layan. Tidak ke rasa pelik disitu? hahaha.. (Gelak pon sorang2).

Tetapi, AWAS!!!, kita bukanlah buat sebarang blog mahupun entry semata2 untuk mendapatkan follower yg ramai. Itu adalah salah sama sekali bagi ak. Jadi, mengikut pendapat ak, korang2 semua muhasabah lah kembali kenapa korg berkecimpung dalam dunia blogger nie..

Bukan ape, kebelakangan nie, byak ak tgk si blogger nie, kasi dia punya link dan suruh orang follow dia semata-mata. Memang tidak sedap didengar...

Adakah semata2 untuk mengumpul follower yg ramai?

Ataupun, untuk mengekspresikan tinta minda kita?

Dan, kalo korang rasa berbaloi-baloi bagi korg tuk follow blog nie, gua xkisah.... HAHAHA.
Harap agar korang dapat menjadi seorang blogger yg berjaya ye !!

Entry seterusnya, kita akan bercerita tentang hubungan antara pemilik blog dengan follower-nya...

2 comments:

  1. terbaik :)

    follower adalah insan yang menghargai kreativiti dan bakat kita dalam menghasilkan sesuatu entri dalam penulisan blog.keep it up Khalis

    dah lama tak singgah sini :)

    ReplyDelete
  2. ok...
    tq azmeerrr..
    stuju ngan kata2 ko...

    ReplyDelete